کاراته شوتوکان JKA

ÞÇáÈ æÈáǐ


کاراته شوتوکان JKA
نویسنده
آخرین مطالب

مجمع انتخاباتی ریاست هیات کاراته خراسان رضوی برگزار گردید و در پایان سعید رزم آرا برای مدت چهار سال ریاست این هیات را عهده دار شد.

ش سایت فدراسیون کاراته؛ این مجمع ظهر یکشنبه اول دیماه 92 با حضور علیرضا سمندر رییس فدراسیون کاراته کشورمان و دکتر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی برگزار گردید.9 نفر برای احزار پست ریاست این هیات ثبت نام کرده بودند که پیش از آغاز رای گیری، هفت کاندیدا انصراف دادند

درپایان رای گیری، سعید رزم آرا که حدود 10 ماه به عنوان سرپرست فعالیت می کرد و 5 سال نیز دبیر هیات کاراته استان خراسان رضوی بوده است با کسب 19 رای از 19 رای موجود، برای مدت چهار سال رییس این هیات شد. علی شیخ السلامی نیز دیگر کاندیدای احراز این پست بود.

جناب آقای رزم آرا انتخاب شايسته جناب عالی به عنوان رئیس هیأت کاراته خراسان رضوی تبريك عرض نموده وبرای شما موفقیت روزافزون و توفیق خدمتگذاری مستمر را از درگاه ایزد منان مسالت می نماید ( احمدی )

صفحه اصلی



, ] [ ] [ احمدی ]

درباره ما

متولد سال 1347- دان 7 کاراته شوتوکان JKA - مربی و داور رسمی از فدراسیون کاراته ایران 27 سال سابقه مربیگری دارم . و فعلا مشغول مربیگری و خدمات کامپیوتری هستم.خوشحال می شوم از نطرات شما نیز بهره مند شوم
آی پی رایانه شما

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 39643
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1